Minat sangat 😘

Hai semua! Harini nak bagitau saya minat satu pelakon korea ni, namanya Lee Jong Suk. Biasalah tu, dekat matrik pun dulu ada orang sekepala dengan aku jugak yang minat dia nih. Bukan orang jauh pun, roommate sendiri jugak... Nama dia Maisarah.

Pernah sekali tu, aku kirim gif ni kat dia.
 
Bukan main lagi dia menjerit. Ya Allah, minat betul si Mai ni kat dia. 

Aku minat Lee Jong Suk ni pun lepas tengok drama Dr. Stranger. Lepas tu angau kejap tengok pulak Pinocchio. Masa kat matrik sibuk memanjang tak sempat nak sentuh drama W.. mrmm 

Yang paling bestnya dia ni, banyak lakonan drama yang dia jadi hero semua best. Dia boleh bawak lakonan lawak, sedih, cute, macho, serius dan macam-macam lagi lahh... Dia pun berbakat jadi model. Kenapalah comel sangat dia nihh? Kbye

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

INFO DADAH

Cara Nak Buat Sifir Tanpa Menghafalnya

Kucing is my soul