Khamis, 11 Mei 2017

My Twitter Account

Hi, good morning guys! Tak kisah laa pagi ka, malam ka, petang, hai jugak 😜...

Buat pembaca-pembaca semua *kalau ada*, saya nak memperkenalkan ini lah akaun Twitter saya.
Kalau suka boleh follow, kalau tak nak boleh tutup sajaa. Kat sini saya nak share kenapa saya suka Twitter...

1. Boleh share benda-benda menarik hanya click di button "retweet"
2. Boleh luahkan perasaan dengan men"tweet" dan bestnya takde sapa kisah
3. Boleh tahu benda apa yang trending sekarang
4. Boleh stalk crush buat apa, ada awek ke belum
5. Boleh mintak public retweet untuk undi ke, dare ke... Dare paling kelakar sebab public mesti akan support

Well, ini saja sebab kenapa aku sayang sangat akaun Twitter aku... Anda boleh follow kalau sudi dan kalau taknak tutup je.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan